© Jabatan Pendaftar, Universiti Malaysia Sabah 2021
PENGUMUMAN DARIPADA: JABATAN TEKNOLOGI MAKLUMAT & KOMUNIKASI
SUBJEK: SOAL SELIDIK - TAHAP KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP PERKHIDMATAN ICT DI UMS DARI PERSPEKTIF KAKITANGAN
YBhg. Prof. Datuk Dr./Prof./Dr./Tuan/Puan,
1. Sukacita dimaklumkan bahawa Jabatan Teknologi Maklumat & Komunikasi (JTMK) sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan ICT untuk kakitangan Universiti Malaysia Sabah.
2. Sehubungan itu, YBhg. Prof. Datuk Dr./Prof./Dr./Tuan/Puan dijemput untuk menilai perkhidmatan sistem ICT dalam usaha memastikan perkhidmatan ICT yang terbaik diberikan kepada warga universiti. Maklumbalas kajiselidik ini sekaligus dapat membantu jabatan ini untuk membuat keputusan bagi cara meningkatkan perkhidmatan dan menentukan fokus perkhidmatan ICT seterusnya.
3. Pihak YBhg. Prof. Datuk Dr./Prof./Dr./Tuan/Puan boleh mengisi borang soal selidik yang dibuka sehingga 31 Januari 2021 dengan melayari pautan berikut:
Sebarang pertanyaan boleh dimajukan ke HelpDesk JTMK melalui WhatsApp ke 088-329000. Perhatian dan kerjasama YBhg. Prof. Datuk Dr./Prof./Dr./Tuan/Puan berhubung perkara ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
Sekian, terima kasih.
Pautan ke UMS SHIELDS -> https://shields.ums.edu.my